svētdiena, 2009. gada 16. augusts

Man nepatīk nest malku, jo jūtos kā ebrejs...

Es tīru šķūni. Ne jau šobrīd, bet vispār. Jā, patiesībā, tas ir tas, ko daru. Tagad gan man neliela aizķeršanās, jo reāli man saplīsa plēve, uz kuras es vilku ārā veco sienu un salmus. Tagad man reāli vajag jaunu plēvi, un tas ir reāli neforši, jo darbs ir samērā iesprūdis.
Es neatjaunoju pirti, jo reāli to nevar salabot, jo tā ir sapista. Sapista = sapuvusi, izpuvusi, satrūdējusi un vispār nožēlojamā stāvoklī, tāpēc reāli man ir ideja to nojaukt un vietā uzcelt pirti no mālu un salmu masas... Materiāls man ir pietiekami - pilns šķūnis ar salmiem un pilna zeme ar māliem. Tēvam, savukārt, ir ideja taisīt pirti kūti, kad es to iztīrīšu, bet tā ideja iepriekš bija man un vēl iepriekš tā arī bija tēva ideja - tātad tā tomēr skaitās viņa ideja.
Es pārāk daudz rakstu notikumus, bet pārāk maz domas, tāpēc šeit būs pasaules karte ar valstīm, kuras man patīk un kuras nē.

1 komentārs:

  1. Austrālija. Aborigenu kontnents. Senču sapņu eminācija. Dream reality..
    Tā ir mana sapņu zeme (pirms UK kriminālās invāzijas, bet Terra Incognita tomēr ir vislabākā vieta kur pārlaist apokalipsi)

    AtbildētDzēst