svētdiena, 2009. gada 11. oktobris

Sweet dreams are made of wtf?!

Ja es sapņoju, ka vemju asinis un mamma man dod rīt dzīvsudrabu, lai es izārstētos un tas pat, laikam, palīdz - Ar mani noteikti kaut kas nav kārtībā.
















Un tagad forša saruna, kas tikko norisinājās šepat.

Es sēžu pie datora ar muguru pret durvīm - istaba ir tumša - vienīgais gaismas avots ir datora ekrāns. Istabas durvis paver Jānis un uzsāk sarunu...
Jānis pabāž galvu: "Eu, es paņēmu 5 litrus vīna!" (čukst)
Es: Piecus? (skaļā balsī)
Jānis: Jā. (čukst)
Es: Okīc! (skaļā balsī)
Jānis: Attā! (čukst)
Es: Attā! (skaļā balsī)
Jānis: Eu un vēl es nepārsūknēju, bet ielēju, tapēc tur gan jau samaisījās. (čukst)
Es: mm... Nekas gan jau nostāsies (normālā balsī)
Jānis: Attā. (čukst)
Es: Attā. (normālā balsī)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru