ceturtdiena, 2011. gada 24. februāris

Tfu...

Iegāju Biznes-ekonomikas klasē - jau sāku bēgt projām, jo domāju, ka skolotāja mani sitīs nost, jo nebiju gatavojies tai olimpiādei un sūdīgi uzrakstīju, bet tad man pasaka: "skaties uz tāfeli". Paskatos un tur skolotāja raksta "Apsveicam Artūru ar 3. vietu ekonomikas olimpiādē" vai kaut ko tādu. Es biju kādu brīdi šoka stāvoklī - tad aizgāju iedzert piparmētru tēju.

Piebildīšu, ka man ekonomikas olimpiāde likās apmēram tik pat murgaina, kā bioloģijas olimpiāde, kur es paliku stabili pēdējais, tāpēc uz neko vairāk arī necerēju. Nu, lai nu, kur bet ekonomikā... tfu...

Vismaz man iedeva ielūgumu uz "Skola 2011". Varētu nākamnedēļ aizbraukt.

Atjaunots: Laikam līdz pirmajai un otrajai vietai bija milzīga punktu atšķirība, bet nu, lai jau cilvēki mācās visas formulas no galvas, ja grib sajukt prātā. ^__^

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru