otrdiena, 2011. gada 8. februāris

Virsraksts:

Vispār man patīk dzīvot ziemeļos. Es gan to jau laikam esmu teicis. Mums nav malārijas, kas ir pozitīvi. It kā jau esot bijuši malārijas odi arī Latvijā, bet viņus iznīdēja, nosusinot purvus. Varētu arī parastos, kāds iznīdēt - jēgas no viņiem nekādas. Kaut gan kāds teica, ka odu kodumi pasargājot no ērcēm un ērču encefelīta (lai kā arī to vārdu rakstītu), bet kurš gan zin kā ir patiesībā. Kas var būt jaukāks kā 4 - 5 mēneši bez stulbiem kukaiņiem. Ahh... Skaistā dzīve. Vispār jau, ja no zemes virsas pazustu visi kukaiņi, tad pēc 50 gadiem ietu bojā visa dzīvība uz zemes, bet, ja no zemes virsas pazustu visi cilvēki - visa dzīvība - gan flora gan fauna uzplauktu. Ziemā vel nekad pēc nekā nesmaržo (bulciņu ceptuves neskaitās) - nu dabā nekas nesmaržo. (bulciņas, lai cik skumji tasa aŗī nebūtu, nav sastopamas dabā. Bulciņu koki neeksistē.) Ja nu vienīgi pēc sala.



man slinkums rakstīt. kāds sakars video ar tekstu? amm... vistiešākais, bet varbūt arī nē... tad man būtu jāielien savā zemapziņā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru