piektdiena, 2011. gada 8. jūlijs

Kad vienreiz pietiks...

Nav noslēpums ka mūzikas industrija pēdējos gados ir pamatīgi sap**ta....

Šajā raksā es gribētu pievērsties mazajiem pirms-puberitātes puisīšiem ar meiteņu balstiņām, kuri dzied par mīlestību. Šīs kustības aizsācējs un arī vispopulārākais pārstāvis nenoliedzami ir Džastins Bībers. Pēc tam viņam sekoja Cody Simpson. Un nu es Youtube uzdūros jau trešajam šīs sugas puisītim Greyson Chance ... Dziesmas nosaukums "Unfriend you" - ... atbilst seklajam, popmodernajam stilam - es dziedu par to, ko man liek dziedāt ierakstu kompānija... Jo es nezinu kāpēc, bet apšaubu, ka visi šies mazie puisīši savos 13 - 15 gados ir iemīlējušies un nu viņiem ir salauztas sirdis. Problēma ir tāda, ka visas mazās meitenītes iemīlējās Džastinā - tad ierakstu kompānijas saprata, ka mazie puisīši ar meiteņu balstiņām, kuri dzied par mīlestību ir īsts zelta pods - un nu tie sāk paŗņemt pasauli un mūzikas industriju. Mērķauditorija - mazas stulbas meitenītes, vidējais vecums ~13 gadiņi - diez vai ir katra sevis cienoša mūziķa sapnis.

2 komentāri: