sestdiena, 2011. gada 23. jūlijs

Manifest destiny...

Zini ko? Es tiku LU ģeogrāfos 27. no 30 budžeta vietām un esmu apmierināts, laimīgs un braukšu rīt slēgt līgumu. Laikam jau likumsakarīgi, ka iestājos ģeogrāfos, jo bērnībā mana mīļākā grāmata bija jāņa sētas atlants, ģeogrāfija bija tas priekšmets skolā, kurš mani visvairāk interesēja un arī vislabāk padevās. Tāpat sanāca aizbraukt uz divām valsts ģeogrāfijas olimpiādēm, bet nu tur man negāja visai spīdoši, bet, ko gan var gribēt cilvēks ar manu attieksmi, raksturu un topogrāfisko idiotismu, kad man cilvēkam ar tumšo laucinieka prātiņu prasa visādas sarežģītas lietas un vēl orientēties vecrīgā... būtu labāk mani purvā, vai mežā iemetuši - betona džungļi man ir par cietu - atšķirībā no parastajiem tur, kur aug kociņi un vijās visādi vīteņi un skraida dzīvnieciņi... nevis vietu, kur aug tikai betona ēkas, vijās elektrības vadi un skraida cilvēki ar savām ikdienas rūpēm...

Tas nu tā īsumā... par to, kur smelšos zināšanas un pavadīšu daļu no nākamajiem 3 gadiem, Alberta ielā 10... ģeogrāfijas un zemeszinātņu fakultātē...


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru