pirmdiena, 2011. gada 29. augusts

Tad nu - tā nu...

Vienu dienu, kas bija pagājušo nedēļ', izdomāju, ka varētu atsākt skriet. Kaut gan es jau nekad neesmu skrējis, nu tā brīvajā laikā - treniņos un sporta stundās gan skrēju. Ta nu piecēlos pussdesmitos - apāvu kājās sporta apavus un uz priekšu. Parastā standartdistancīte ir līdz lielajam ceļam un atpakaļ, saukta arī kā "Līdz Gailīšiem" (Gailīši ir autobusa pietura un māja ceļa malā). Lai nu kā izdomāju, ka neesmu jau nekāds vārgais un skriešu lielo apli, kas kopā sanāk aptuveni 6 kilometri, kas ir divas reizes vairāk nekā "līdz Gailīšiem". Protams, es jau arī neesmu nekāds vārgais - tapēc izdomāju, ka neskriešu vis lēnā tempā, bet mēģināšu izspiest, cik man ir iekšā. Sakumā gāja lieliski - pirmie 2 kilometri pievarēti klausoties dubstepu - ātri skrienot un vēl paspējot padejot. Bet 4. kilometra beigās sajutu, ka vairs nevaru pavilkt. Izpurināju kājas un sāku just diezgan sasodīti spēcīgas galvassāpes. Tas man atgādināja vienu no iemesliem, kāpēc es pametu sporta skolu. Manai galvai vienkārši ienāca prātā šausmīgi sāpēt pie lielām slodzēm. Pirmos 9 gadus, kad trenējos viņai neienāca prātā sāpēt, bet pēdējā gadā gan - brīžos, kad biju ļoti pārpūlējies un sasprindzinājies - man notirpa mēle, un daļēji arī galva un šausmīgi iesāpējās tur, kur pakausī ir asinsvadi. Tāpat pēc skriešanas man briesmīgi sāpēja galva, jo vienmēr centos skriet ātrāk nekā manos spēkos. Beigu beigās tātad aizgāju mājās kājām ar sāpošu galvu, bet nekas galvassāpes pēc kādas stundas pārgāja un jau nākamajā rītā devos skriet - šoreiz kopā ar Janku un tikai 3 kilometrus - pēc tam patīkāmi izstaipījos zālītē un nopeldējos. Bet pēcpusdienā sajutos sūdīgi - sākās iesnas, temperatūra... un blā blā blā... Tagad jau esmu gandrīz izveseļojies, bet stāsta morāle ir tāda, ka nevajag būt idiotiem kā man, un uzsākt fiziskas aktivitātes pamazām - nevis pēkšņi uzlikt milzīgu slodzi, mēģinot sevi piebeigt.

Sargājiet sevi un tiekamies rīt Medpunktā! Degpunktā!

Labi tas tāds truls joks no manas puses...

Sargājiet sevi tā, lai mums nenāktos tikties ne Degpunktā ne medpunktos!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru