sestdiena, 2013. gada 16. februāris

Februāris 17

Es aizmirsu, ko gribēju rakstīt. Drošivien nelikšu saiti nekur uz šo rakstu, lai cilvēki nemaz nelasītu, ko es rakstu. Pārāk personiski - tomēr.

Es, kā jau pieredzes bagāts garderobists, karu mēteļus, jakas, maisiņus, lietussargus, štokus(spieķus) un visu, visu, visu, ko var uzkārt, pārējo es atstāju uz grīdas, zābakus, lielākas somas, neērti karamus maisiņus, ziedus, dokumentu mapes, citreiz, maisiņus atstāju plauktā. Lai nu kā aizvakar uzkāru vienai tantei mēteli un viņa teica, ka ir aizkustinoši skatīties ar kādu rūpību es veicu savu darbu. Tas priecēja, ka kāds novērtē darbu. Es ne vienmēr novērtēju citu cilvēku paveikto, bet cenšos.

Man patīk aziātu filmas, jo tikai tajās meitene var pateikt "damn it all!" nolēkt no balkona uz zemāk esošu balkonu atsperoties pret citu zemāk esošu balkonu, neizlejot ne lāsīti vīna no rokās esošās vīna glāzes. Tas korejiešu 2012. gada filmā "The Thieves". SKATIES ŠEIT

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru