piektdiena, 2010. gada 12. februāris

F9

0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34
F9 šis ir mans 34. ieraksts manā blogā. 34 ir 9. skaitlis Fibonači skaitļu virknē. (Ja tu pārskaitīji un sanāca desmitais tad zini, ka 0 ir nultais skaitlis.)
Nezinu kāpēc, bet manam informātikas skolotājam liekas, ka programmēšana ir svarīgā par to, ka Irāna bagātina Urānu. Tik ļoti, ka viņam jāapsaukājas.
Man jau nedēļu ir klepus vai pareizāk teiktu, ka man jau ilgāk nekā nedēļu ir klepus. Tas nepāriet... oūuu nepāriet. *dzied iekšēji* Manas somas mazā kabata, ja tā turpināsies drīz būs pilna ar LOCKETS papīriešiem, kurus man labpatīkas tur mest iekšā.
*klepoju*
Es esmu sarkans, sarkans, sarkans... politiski - sarkanmelns.
Laikam es sapratu kapēc pēdējās pāris dienās ASV tik daudz lidmašīnu avāriju blā blā... sniegs.
Šonakt sākas "5 cockrings of death"... grūti saprast kapēc jārīko ziemas ... kh khem 5 cockrings of death pilsētā, kurā februāra vidējā temperatūra ir +5 grādi celsija... lai nu kā tagad tur ir pat siltāks par vidējo ap 8 grādiem. Stulbais fašistu pasākums. Laikam viņiem gribas vēl atņemt pensionāriem, bezdarbniekiem naudu, lai sapūstu mākslīgo sniegu... nepietiek jau ar pārējām cūcībām. Ceru, ka šogad "The Motherfucking resistance" rīkos plašas un pamanāmas protesta akcijas uz to cerot pat būtu vērts paskatīties atklāšanu.
Aizved mani uz Baikālu! (Attēlā Šamaņu klints - viena no Šamanistu svētvietām)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru