otrdiena, 2010. gada 7. decembris

Es esmu bez kauna, bet ar godu

Es gulēju uz galda pilnīgi tad, kad to nevajadzēja. Bet es jau nezināju.

Tagad uzliku:



"Get low" filmas iespaidā. Nē, tur nebija tā dziesma, bet tur bija līdzīgas un es atcerējos par šo.
Smuka brāļu Koenu filma. Skumji smuka.

Es pārsniedzu savu limitu, iebāžot vairāk kā vienu video blogierakstā

KLASIKA



Jāpaskatās "puvušajos tomātos" - kādu filmu, lai novelk...

Un vēl es izdomāju, ka nerakstīšu filmu blogu, jo negribu. Varētu kaut ko vairāk šeit ierakstīt.

Ā, vispār es nejūtos vainīgs, bet nedaudz vīlies gan. Visiem paziņoja, bet ne man, un tad man prasa - kapēc es nebiju mēģinājumā... jā - jo man baigi forši likās gulēt uz galda tajā laikā - tāpēc nebiju un vēl tapēc, ka man nepaziņoja.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru