svētdiena, 2009. gada 5. jūlijs

Vietām apmācies, brīžiem līs. Maksimālā temperatūra 18 - 23 grādi.

Es dzeru upeņu un kaķumētras tēju, klausos putniņu čivināšanā aiz loga un priecājos par to, ka man ir 99 sekotāji iekš Sekoman.lv un 2 sekotāji iekš Blogger.com
Mana mamma teica, lai nesu kartupeļus ārā no pagraba, bet kā jau jūs visi zināt tāds darbs reāli iesūkā, tapēc gāju skaldīt malku, bet mamma atnāca pie manis un teica, lai iznesu kartupeļus. Es jau tad biju dusmīgs uz viņu, jo man galīgi negribējas nest 9 mēnešus vecus, smirdīgus kartupeļus ārā no pagraba. Tas darbs vienkārši sūkā, bet nu mani piespieda un, kad es nesu jau 3. kasti es atsitu galvu pret pagraba durvju stenderi, nometu kasti uz zemes iespēru (augšējai) stenderei ar kāju un iekliedzos.
Tad vēl esmu pamanījis, ka ja tu ieliec bildi, kurā tev rozā kleita, profilā tad visi perversie skatās.
Ā es naktī cīnījos ar odiem veselu sūda stundu.
Odu medības notiek tā:
  1. guli zem segas tā, ka tikai seja ir atsegta
  2. gaidi, kad kāds maita nosēdīsies tev uz sejas
  3. kad maita ir nosēdusies tu ar roku bliez sev pa seju no visa spēka
Lai gan mana stratēģija bija nevainojama, praksē viss izvērtās daudz sūdīgāk. Man sadzēla roku vairākās vietās un, kas pats trakākais mana apakšlūpa piepampa un reāli sāpēja. Es nezināju, ka ir tik sāpīgi, ja ods iedzeļ lūpā.

2 komentāri: