sestdiena, 2011. gada 31. decembris

Man patīk kā tu dejo, tās ir kaut kādas klasiskās dejas vai vienkārši tāpat?

Es te sametīšu ātri nepublicētos melnrakstus no pagājušā gada, ko es iesāku rakstīt, bet nepublicēju... jā, atkal manas "ģeniālās" teikumu konstrukcijas.

12.01.2011
Nostaļģiski nav, jo nav jau arī īsti vēstures tajā.
Kaŗš ar mīksto r (ŗ).
Tas uzreiz izklausās smieklīgi ur muļķīgi.
Bet, ja saka karš ar cieto r tad tas jau ir nopietni.

26.01.2011.
tumblr my arse
Viena bilde izteic vairāk nekā tūkstoš vārdu...

Bet viena bilde izrauta no konteksta un bez komentāra neizteic ne sūda. Tas bija tā kā attiecināms uz fotoblogiem, kur ir pilnīgi random'ā samestas bildes - nočieptas no interneta, kas neko neizsaka

23.02.2011.
Ja jums liekas...
Ja jums liekas, ka Jēzus nāks un jūs visus izglābs, lidojot debesīs un šaujot zibeņus, vai lāzerus no acīm uz "ļaunajiem". Beidziet lasīt Bībeli, pīpēt zāli, un dariet paši, kaut ko, lai padarītu pasauli par labāku un gaišāku vietu sev un visiem pārējiem.

18.07.2011.
Es te tā sēžu un domāju...
Es te tā sēžu un domāju... tie dēļi, kas šeit ir griesti, bēniņos ir grīda?

Viena griesti ir cita grīda.

*Griesti un grīda te nav domāta tiešā nozīmē, bet gan pārnestā, jo tas, ka praktiski tas ir iespējams man jau bija skaidrs pavisam sen, bet es vienkārši domāju, ka to pagriežot pārnestā nozīmē - sanāk labs un patiess teiciens - gan jau kāds kādreiz to jau ir teicis, bet domas jau nevienam nepieder...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru