ceturtdiena, 2011. gada 29. decembris

Trololol

Tagad es varu visas savas (DE)ģeneratīvās domas rakstīt šeit, bet vai es tā darīšu es nezinu. Es tikai gribēju teikt, ka man besī Google, kas drīz privatizēs visu internetu. Man ir viena epasta adrese piesaistīta manam Youtube kontam, bet otra epasta adrese manam Blogger kontam un es negribu no nevienas šķirties. Kad ielogojos Blogger'ā mani uzreiz izmet no Youtube, bet kad es ielogojos Youtube mani uzreiz izmet no Blogger. Tāpat es negribu šķirties no neviena no maniem abiem e-pastiem, jo viens ir domāts nopietnām lietām - otrs visādiem sūdiem. Gan jau ka kaut kā var izdomāt - es ceru, ka var, ka man nebūtu no nekā jāšķirās un man nebūtu visu logu jāpārlogojās pārējot no Youtube uz Blogger un atpakaļ. Google, kāpēc Tu nopirki Youtube un Blogger? Es kļūšu bagāts un atpirkšu Blogger un Youtube, tāpat nopirkšu autovadītāja apliecību un lielu melnu Range Rover džipu. Bet vispār, kas mainās ir jauns, un, kas nemainās ir kļuvis vecs un tas drīz mirs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru