pirmdiena, 2009. gada 21. septembris

3 sekundes slavas

Atceros, ka man diezgan ilgi likās, ka grāmata "Šampinjonu derība" ir grāmata par šampinjoniem. Likās man, ka tur ir visādas šampinjonu receptes un padomi, kā daudz un dažādos veidos var izmantot šampinjonus.
Izrādījās, ka tā ir moderna pasaka par Sprīdīti, bet tikai tur nav Sprīdītis un laime tiek meklēta Īrijā.

Painkillers - man patīk tas vārds.

Lidostā uz ģipškartona sienas ir uzlīmētes flīzes. - Man nepatīk, jo man patīk sist pa flīzēm ar dūri un - es gandrīz salauzu sienu.

Manā kāršu kavā ir 52 kārtis, ieskaitot divus jokdarus, bet 2 kāds ir noslēpis, kad spēlējām un, kāds šmaucās un paslēpa.

Un vispār man sāp kakls un slinkums rakstīt. Galvenais mūsdienās blogos ir ielikt smuku bildīti.























Saņem! Vasaras rīts!

1 komentārs:

  1. laternu slepkava rīts.
    es gribu vasaru, vasaras rītus un vakarus, dienas un naktis, brīvību un pohujismu, jājājā.

    AtbildētDzēst