svētdiena, 2009. gada 27. septembris

Nē, tavs kompass nav saplīsis - mēs lidojam pāri Ziemeļu polam!

Man patīk pelēkas dienas bez saules.
Es gribētu dzīvot Ziemeļos - kaut kur vienalga - Skandināvijā vai Aļaskā. (Jocīgi kā vārds izmainās, kad to uzraksta ar lielo sākuma burtu.)

Iemesli, kāpēc ziemeļi ir forši.
1) Ja tu esi pietiekami tālu ziemeļos - tādos ziemeļos, ka tie patiešām ir ziemeļi, tu vari redzēt polārblāzmu, kura bildēs izskatās samērā, sasodīti pievilcīga, bet kuru man nav bijis tas prieks un tā laime redzēt klātienē, bet es pavisam noteikti vēlētos iepazīties ar krāšņo un noslēpumaino daiļavu Auroru. (Redaktora piezīme - Jā es zinu, ka dienvidos arī ir polārblāzma, bet tā ir Dienvidblāzma un redzama gandrīz tikai Antarktīdā un man nelabrāt patiktu dzīvot uz leduskluča kopā ar pingvīniem.)
2) Polārā nakts, polārā diena. Nenormāli forši - viss dienas režīms sačakarēts un labi, ka tā.
3) Ja ārā ir pietiekami auksts, bet mājā turpretīm mājās ir mājigi silts, kas var but labāks, kā nosalt ārā un pēc tam sildīties pie kamīna un dzert tēju, karstu tēju, silta sega, silts labi.
4) Ziemeļos ir klusāks u ntur ir mazāk cilvēku.
5) Man patīk priedes, skujkoki un bargs klimats.
6) Tur ir neskarta daba
7) ...

Labi pagaidām es izdomāju tikai sešus iemeslus un jā es gribētu, ka mana mājā nebūtu nekādu īpašu ērtību un tehnoloģiju un es vai nu rakstītu dzeju, vai drāztu kokus (labā nozīmē - tādā, kā piemēram karotes taisa) un tad tā arī nopelnītu savai pieticīgajai iztikai un man nebūtu neādu problēmu un man būtu laime pilnīga ielekt ezerā, kurā būtu āliņģis un tad es ietu atpakaļ uz savu silto māju un priecātos par ziemeļblāzmu debesīs.

Un dievinu vēja gaudas aiz loga un apziņu, ka esmu siltumā...

Visiem, kam nepatīk rudens - veiksmīgu taciņu uz siltākām zemēm - mums jūs te nevajag!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru