sestdiena, 2009. gada 12. septembris

muramasa

Sveiki, ja tu šo lasi, tu proti lasīt! Ja tu šo lasi, tu esi neiedomājamā un neizprotamā veidā nokļuvis pie datora, kuram r interneta pieslēgums un tu esi nokļuvis manā necilajā blogā, kurš nebūtu necils, ja es nomainītu bloga virsrakstu pret šo bildi (nolaid acu zīlītes par pāris milimetriem vai izmanto slīdīgo lietu loga labajā pusē).





Jā, kā noprotat, es vēlos ar šo bildi aizstāt stulbo KAIVALYA virsrakstu, bet man tas neizdodas un man neviens nevar palīdzēt.

Pulkstens ir 10:30 un es tagad pārtraukšu rakstīt, lai noskatītos Bleach 236. sēriju.
Es šorīt atnesu 80 l ūdens no upes un izsūcu divus paklājus - kā arī apēdu 2 siermaizes, 2 cepumus un izdzēru cigoriņu kruzi ar 2 karotēm cukura, 1 karoti cigoriņu, daudz karotēm piena un pārējā krūze pilna ar ūdeni. Turpināšu rakstīt pēc aptuveni 20 minūtēm.

Pītais krēsls ir ērts!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru